Meer leads, meer omzet
De slimste en modernste widget, met geheel automatische opvolging. Ook voor jouw website!
Meer leads, meer klanten
Meer weten?
Emma is eenvoudig, in slechts 5 minuten op jouw website en in eigen huisstijl te implementeren.
In plaats van als widget, kun je er ook voor kiezen om Emma als pop up op jouw website te tonen. In enkele simpele stappen configureer jij snel de Emma pop up.
Je hebt keuze uit 3 verschillende vormen. Kies de positie, bepaal de teksten, lettertypes, kleuren en de call to action en je bent klaar met de configuratie. Met Emma ben jij in control!
Via Google tagmanager implementeer je de Emma widget eenvoudig, in slechts enkele minuten, op jouw website.
Emma als pop up
Voorbeeld
Onderstaand is een voorbeeld voor het aanvragen van een waardebepaling via de Emma pop up. Deze flow is ook via een link te starten voor bijv. een een button of link op jouw website, een Facebook bericht, als Google Ads bestemming of nieuwsbrief link. Inhoud en opvolging van deze flow zijn naar wens af te stemmen.
1. Configuur de Emma pop up eenvoudig naar jouw wensen: bepaal eenvoudig de kleuren, de tekst en de positie.
4. Direct hierna wordt automatisch een email met een indicatieve minimale, mediaan en maximale waarde gestuurd. Ook zijn gegevens als bouwjaar, oppervlakte van de woning en een foto van de woning automatisch ingevuld.
Je kunt zelf bepalen of je de flow hier laat eindigen of verder laat gaan.
2. Via Google tagmanager implementeer je de Emma pop up eenvoudig, in slechts enkele minuten, op jouw website.
5. Wil je dat de flow verder gaat, dan wordt in de mail gevraagd om foto’s van de woning te uploaden om de betrouwbaarheid van de waardebepaling te vergroten.
Via 1 klik komt men direct op de betreffende pagina terecht.
3. Klikt een bezoeker op de banner? Dan volgt er op volledig automatische wijze een kort vraag- en antwoordspel.
6. Na het versturen kun jij de foto’s bekijken en een beter onderbouwde waarde-indicatie afgeven!
Dit geeft weer aanleiding tot bijv. het maken van een afspraak voor een waardebepaling op locatie.
Voorbeeld
Op de website van (in dit voorbeeld) een makelaar is er door een bezoeker op de Emma pop geklikt om een waardebepaling aan te vragen.
Op volledig automatische wijze volgt er een kort vraag en antwoord spel met slechts 6 vragen die bentwoord moeten worden waaronder naam, postcode en huisnummer en reden waarom de aanvraag wordt gedaan. Direct hierna wordt automatisch een email met een indicatieve minimale, mediaan en maximale waarde gestuurd. Ook zijn gegevens als bouwjaar, oppervlakte van de woning en een foto van de woning automatisch ingevuld.
Hier stopt de automatische flow niet. In de mail wordt gevraagd om foto’s van de woning te uploaden om de betrouwbaarheid van de waardebepaling te vergroten. Via 1 klik komt men direct op de betreffende pagina terecht. Na het versturen kunnen de makelaars de foto’s bekijken en een beter onderbouwde waarde-indicatie afgeven, wat weer een aanleiding is voor het maken van een afspraak op locatie.
Enkele veelgestelde vragen
Onderstaand hebben wij alvast de antwoorden op enkele veelgestelde vragen voor je verzameld. Echter, we staan je natuurlijk altijd graag te woord, mondeling of schriftelijk!
Beslist niet. De voorbeelden op deze pagina komen van enkele makelaarswebsites, maar de Emma widget is branche onafhankelijk in te zetten.
Zeker, wij helpen je graag. We doen dit regelmatig en voor ons is het niet veel werk.
Als je de avatar of pop configureert, kun je helemaal zelf bepalen welke teksten, welke kleuren, welke call to actions etc. je gebruikt. Voor jouw gemak hebben we wel alvast default teksten ingevuld. Maar je kan ze dus altijd aanpassen, wanneer je maar wilt.
De automatische emails zijn al voor je opgemaakt en zijn klaar om direct verzonden te worden. Dankzij de gebruiksvriendelijke editor kun je zelf volop wijzigingen maken in teksten, linkjes, plaatjes, kleuren etc. Je hebt alle vrijheid! En uiteraard kunnen wij je hierbij helpen indien gewenst.